La oss vise deg Idretten Online

Book en gratis og uforpliktende demonstrasjon av Idretten Online i dag! Demonstrasjonen gjøres over telefon og skjermdeling og tar ikke mer enn en liten halvtime på dagtid eller kveldstid.

Ønsker du å snakke med oss først?

23 65 10 30 (Kl. 10:00 - 18:00)

Godkjent elektronisk medlemsregister

Nå hjelper vi deg også med godkjent elektronisk medlemsregister og utsendelse av årets kontigent og treningsavgift! Vi er godkjent av NIF! Har du sjekket om ditt nåværende medlemssystem er det?

For en gratis og uforpliktet prat og demonstrasjon av hjemmeside og medlemsadministrasjon, ta kontakt nå.

Brukervennlighet i fokus

Idretten Online er designet og utviklet med et stort fokus på brukervennlighet. Vi gir deg en rekke verktøy som lar deg tilpasse design og innhold på siden, administrere medlemmer og holde alle oppdatert på hva som skjer i klubben via tekst, bilder, arrangementer og mye mer.

Hold medlemmene oppdatert om hva som skjer i klubben.

Hold medlemmene oppdatert om alt fra trening til dugnader.

Sider

Lag informasjons sider med tekst, bilder, tabeller og mye mer.

Lagsider

Lagene får sin egen side med blogg, kalender, spilleroversikt m.m.

Nyhetsbrev

Send ut nyhetsbrev til hele klubben eller til et bestemt lag.

Design

Endre logo, bakgrunn, meny og layout til å passe klubbens designprofil.

Widgets

Installer widgets med alt fra værvarsel til bildekarusell på sidene dine.

Sosiale Medier

Knytt siden opp mot Facebook, Twitter og Instagram.

...og mye mer!

Synkronisert med NIF

Vi kopler opp og synkroniserer siden din med NIF sine systemer slik at alt er klart når du begynner å bruke siden. Gjør du en endring på sidene oppdaterer vi KlubbAdmin og SportsAdmin automatisk i bakgrunnen, og oppdaterer du data i KlubbAdmin eller SportsAdmin vil våre systemer oppfatte dette og gjøre oppdateringen på siden for deg.

450+ klubber har valgt oss

Idretten Online ble en umiddelbar suksess. Fra lanseringen i begynnelsen av 2014 til i dag har vi vokst til over 450 klubber, med tungvektere som Strømsgodset, Bækkelaget og Tiller IL.

Se flere referanser her

Spørsmål?

Ta gjerne kontakt på telefon eller e-post, så hjelper en av våre hyggelige kundebehandlere deg med det du måtte lure på.

23 65 10 30 (Kl. 10:00 - 18:00)