Frivillighetsprisen 2016 tildelt seniordugnaden i IBK

Postet av Brit Lahell Runden den 10. Des 2016

I skarp konkurranse trakk IBK det lengste strået og er verdige vinnere av Frivillighetsprisen 2016. Vi gratulerer!

Retningslinjer/ formålsparagraf for Frivillighetsprisen:

• Prisen skal gis til en initiativrik person, lokal forening eller gruppe, som har utmerket seg med frivillig innsats, engasjement og pågangsmot til beste for den enkelte og samfunnet.
  • Prisen skal synliggjøre frivillighetens egenverdi og samfunnsverdi gjennom å løfte fram gode eksempler på resultater av frivillig innsats.
  • Frivillighetens bredde og mangfold både med tanke på organisasjonsform, tematikk, alder og kultur skal over tid gjenspeiles i et tilsvarende mangfold blant prisens vinnere.
Prisen kan gis på grunnlag av en persons eller lokal forening eller gruppes frivillige innsats over lengre tid eller i et tidsavgrenset prosjekt

Se også Eikrebladet:
http___www.e-pages.pdf