Salg av toalettpapir og tørkepapir

Postet av Birkebeineren, IF den 3. Okt 2020

IBK ønsker å fortsette med salg av toalettpapir og tørkepapir til medlemmene, da salget gir ett overskudd som brukes til å drifte klubben, både hovedforeningen og undergruppene.

Vi ønsker å takke de som støtter klubben ved å kjøpe papir. Det er ikke meningen at medlemmene aktivt skal selge papir til andre, men det er ønskelig at det kjøpes til eget forbruk og gjerne selge til nære familiemedlemmer.

Det vil bli gjennomført salg to ganger i året med utlevering av papir ca. slutten av oktober og april.

50 % av overskuddet av salget vil bli fordelt til den undergruppen som du velger skal ha 50%. Du kan velge å gi din støtte til en av følgende grupper: senior fotball, jr. fotball, håndball, ski, sykkel, tennis, idrettsskolen eller seniorgruppen.

Vi kan tilby følgende produkter:

Katrin pluss toalettpapir, 42 ruller -  utsalgspris      kr 400

Tørkepapir, 20 ruller,                      -   utsalgspris      kr. 350

Bestilling skjer på e-post til dugnad@ibk.no.

Husk å merke bestillingen med navn og type sekk(er) med papir som kjøpes. Dere må også i e-posten skrive hvilken undergruppe som skal ha 50 % av fortjenesten.

Varene må betales ved bestilling.

Betaling kan skje med vipps til 508875, eller bankoverføring til konto: 2220.29.54468

Derer må merke vipps og bankoverføring med  "navn og kjøp av papir"

Nærmere informasjom om varene finnes på www.idrettsdugnad.no.

Varene vil bli utlevert på Årbogen onsdag 4. og torsdag 5. november mellom kl. 18 og 20. Varene utleveres fra garasjeanlegget.

Varene må bestilles og betales innen 26. oktober 2020.

Spørsmål kan rettes til Trond Andersen, 47 35 18 47