Klubben søker to nye trenere i utviklingsavdelingen på 100% stillinger

Postet av Lars Petter Brevig den 7. Okt 2020

Klubben er på jakt etter to arbeidsomme og utviklingsorienterte trenere i to større engasjement.

Styrke utviklingsavdelingen
Klubben søker to trenere som kan kombinere flere ulike arbeidsoppgaver i klubben. Begge er tiltenkt å jobbe på klubbens fotballfritidsordning, i tillegg til å være hovedtrenere i klubbens utviklingsavdeling. Arbeidshverdagen til trenerne vil legges opp slik at det fint går an å kombinere de ulike arbeidsoppgavene. Klubben ønsker to trenere som er utviklingsorienterte - både i forhold til spillere, men også i forhold til egne trenerferdigheter. Spillerutvikling er grunnleggende for klubbens visjon om «med bredden mot toppen», og konkrete målsetting om egenutviklede spillere på klubbens a-lag.

Stilling 1:
- Medarbeider på klubbens fotballfritidsordning (barn i 1.-4 klasse)
- Hovedtrener for klubbens G14 lag
- Hovedtrener for klubbens G13 lag

Stilling 2:
- Medarbeider for klubbens fotballfritidsordning (barn i 1.-4. klasse)
- Hovedtrener for klubbens J15 lag
- Hovedtrener for klubbens J13 lag

Utviklingsfokus
I Kvik Halden FK er spillerutvikling viktig, og vi er derfor svært opptatt av kompetente trenere i ungdomsavdelingen. Vi er også opptatt av trenerutvikling, og ønsker å bidra til dette både gjennom trenerutdanning og et godt faglig miljø. Du vil få kontorplass, og nødvendige fasiliteter på klubbens klubbhus. På kontoret vil det være et faglig miljø bestående av utviklingsansvarlig i barne- og ungdomsavdelingen, sportssjef, samt a-lag herrers trenerteam.

Kompetanse og kvalifikasjoner
Det er sterkt ønskelig at søkeren har UEFA B-lisens eller høyere, men søkere med god spillererfaring vil bli vurdert. Dokumentasjon om relevant trenererfaring eller spillererfaring er påkrevd, samt eventuelle andre kompetansebevis som er relevante for å søke på disse stillingene. Søkerene må være utviklingsorientert, med troen på en spillende fotballfilosofi. Søkeren må være ydmyk og selvdrevet, samt trygg på å jobbe som en del av et trenerteam. Søkerene må ha gode norskspråklige ferdigheter - og trives med å jobbe med barn. Arbeid på klubbens fotballfritidsordning er en viktig del av arbeidsoppgavene. Vi oppfordrer kvinner til å søke.

Du kan søke elektronisk, med CV til til haris@kvikhalden.no

Ingen søknadsfrist, men søknader vurderes fortløpende. Ønsket tiltredelse 1.1.2021