Treningsøkt med Astrid Uhrenholdt Jacobsen

Postet av Thorleif Rustad den 16. Jun 2017

I forbindelse med Pinåsløpet inviterte Svarstad Ski og Lardal O-lag Team Nordre Vestfold til ei treningsøkt i Børja, fredag 16.juni. Ingen ringere enn Astrid Uhrenholdt Jacobsen ledet treningen. Økta bestod av løping, hurtighet og bevegelighet. Her var det også gode muligheter for å snappe opp noen treningstips. Tilsammen 35 deltakere fikk en flott sommerkveld i Svarstad.

Team Nordre Vestfold er et samarbeidslag for langrenn, og består av Botne Skiklubb, Hof IL langrenn, IL Ivrig, Sande skiklubb, Skoppum IL ski og Svarstad IL skigruppa.

Etter treninga ble det servert kveldsmat og is. Utøverne fikk autografer og pannebånd av Astrid. Tipper det er flere som vet hvem de skal heie på under vinterens OL nå.

Vi ønsker for øvrig Astrid lykke til i Pinåsløpet - og ikke minst i vinterens OL i Pyeongchang.

Flere bilder finner du her: http://langrenn.hof-il.no/gallery/categories?colid...