Utlysning av vaskedugnader på klubbhuset
Postet av Tryggve Duun den 4. Jun 2025
Inntekten går til lagskassen/gruppa.
Utlysning av disse dugnadene skjer hvert år på våren/sommeren, og de lagene som får dugnaden etter søknad starter opp første uka i september.
Vask av klubbhuset etter utleie i helgene
I helgene leier vi ut klubbhuset til interne eller eksterne mot betaling.
Når klubbhuset har vært utleid, foregår vasking normalt mellom klokken 12:00 og 14:00, slik at lokalet er klart for nytt utleie på ettermiddagen.
Helgene deles mellom to lag, slik at det ene laget/gruppen for ansvaret for partallshelger og det andre laget får ansvar for oddetallshelger.
De som får tilslag på oppgaven må kunne forsikre om at de har nok ressurser til å stille på kort varsel, og at de kan sørge for at det vaskes skikkelig hver gang. Særlig gulvet i utleielokalet er utfordrende å få reint, så det beste er at laget har noen dedikerte som lærer seg denne jobben. Erfaringen er at dersom ikke de som vasker er klar over utfordringen, og har fått opplæring i hvordan det må gjøres, så blir ikke gulvet reint. Da må oppgaven gjøres om etter inspeksjon.
Utleielokalet, kjøkken, gangareal, og toaletter skal vaskes. Toalettpapir, tørkepapir skal etterfylles hvis behov. Søppelkurver på toaletter tømmes hvis behov.
Daglig leder kontakter lagets kontaktperson for hver gang det er behov for vask.
Hvis lokalet ikke har vært utleid, vaskes det normalt ikke.
For denne oppgaven får laget kr. 1500,- pr. gang.
Vasking av gulv i utleielokalet før helg
Før helg vaskes gulvet i utleielokalet, samt gangarealet, slik at det er reint til helga.
- Vasking skjer torsdag kveld etter klokken 21:00, eller fredag formiddag
- Et lag/en gruppe har får denne oppgaven etter søknad.
- Øvrig klargjøring før helg tar daglig leder seg av.
For denne oppgaven får laget kr. 500,- pr. gang.
Søknaden
Lag eller grupper som ønsker å få tildelt enten vask etter utleie eller vask før helg, bes sende en kortfattet søknad til post@nidelv-il.no innen 30. juni 2025.
- Søknaden må inneholde en forsikring om at laget er forberedt på fleksibilitet ift raske avklaringer hvis det oppstår behov med kort varsel.
- Beskriv hvordan laget har tenkt å organisere vaskingen og om noen i laget eventuelt har spesiell kompetanse for å ivareta god vasking.
- Oppgi kontaktperson for laget ifb. vasking.
- Oppgi hvilken oppgave laget søker på.
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.