Nå trenger vi din støtte

Postet av Lars Petter Brevig den 10. Okt 2019

Lørdag kl. 14.00 er Byåsen TF motstander på Halden Stadion, og for å fortsatt kjempe om opprykk trenger vi din støtte. Foto: Morten Pedersen

God form
Gjestene fra Trondheim har lenge ligget sist på tabellene, men et ungt lag i utvikling har den siste tiden vist god form. De to siste rundene har de slått Moss FK og Bryne FK. Det gjør at de fortsatt har mulighet til å berge plassen. Dermed er det et desperat lag i form som står på motsatt banehalvdel om to dager.

Viktig støtte
Med et tilskuersnitt på godt over 700 tilskuere på Halden Stadion er det ingen tvil om at Haldenserne står bak laget i år. Både trenerteamet og spillerne er svært takknemlige for støtten, samtidig som de understreker viktigheten av det. "Man føler man blir ropt fram av tilskuerne, og vi blir aldri slitne på slutten av kampene," sier kaptein Dardan Sæter-Mehmeti.

Mye på spill
A-laget har tre kamper igjen av sesongen, hvorav to på hjemmebane. Den siste spilles borte mot Fredrikstad FK neste helg. Fredrikstad FK ligger nå 6. poeng bak haldenserne, så lørdagens kamp kan bli svært viktig. På førsteplass ligger Stjørdals Blink, som denne helgen møter Fredrikstad FK. Dermed er det forsatt liv i opprykkshåpet for alle tre lagene.

Vi oppfordrer alle klubbens medlemmer, og alle byens fotballinteresserte til å møte opp på Stadion og heie på de rødhvite polkagrisene.