Oppfordring til klubbens store og små medlemmer: bli med på skicross 14/3 - 5. renn Eidsivakarusellen

Postet av Henriette Frisenberg Sundgaard den 6. Mar 2019

Rennet arrangeres på Birkebeineren skistadioen, med start og mål ved målhuset fra Skiskytterstadioen.
Det blir langrennscross med fri stilart, og individuell start for klassene 8 år  og oppover.

Alle opp tom 10 år går 1 runde,

11- 14 år går 2 runder,

Alle over 15 år går 3 runder i løypa som er avmerket svart.

Klippekortrunden er avkortet crossløype(lilla). Løypa inneholder hindringer med hopp og svinger i forskjellige vanskelighetsgrader.

NB! ETTER KL 1820 ER DET BARE DE SOM HAR STARTET SOM FÅR LOV TIL Å GÅ I LØYPENE.

Påmelding :
Frist for ordinær påmelding er onsdag  13. mars kl 23.59. Gratis deltakelse for påmelding innen fristen.

Etter fristen kan utøvere meldes på enten på link  eller  på stadion på renndagen før kl 1730. Etteranmeldingsgebyr kr. 50,- (faktura kommer på epost).

Startordning:
Startlistene foreligger torsdag morgen på nett(eqtiming.no og startnummer og brikke( fra 11 år) hentes ved oppmøte på skiskytterstadion fra kl 1700. Vær ute i god tid denne dagen.
Første start er kl 1745 for alle til og med 10 år. Nytt av året er at alle opp til 11 år får gå klippekort runder frem til kl 1815. Først start individuelt fra 8 år blir kl 1820 med 15 sek intervallstart.
Det tas tid i klassene fra og med 11 år. Deltakerne i rangeringsklassene må huske å melde på med egne brikker (Og huske brikken på renndagen). Deltakere i rangeringsklassene som ikke har brikker, får selvfølgelig låne dette på renndagen.

DET VIL BLI PREMIERING FOR ALLE SOM DELTAR PÅ RENNET I HALLEN ETTER RENNET, MED UTTREKSPREMIER OG OVERASKELSER
Kontaktpersoner:
⦁ Lillehammer Skiklub, Terje Torseth, 476 16 565 / terje.torseth"alfakrøll"hotmail.com
⦁ Påmeldingsansvarlig Dag Høiholt-Vågsnes 909 10 644 / dallerud"alfakrøll"gmail.com

Velkommen til skiglede med renn i Eidsivakarusellen torsdag 14. mars 2019!