Fotballfritidsordningen 2019-2020

Postet av Lars Petter Brevig den 6. Feb 2019

Fra høsten av reduseres prisene på FFO, og allerede nå kan du søke plass til Kvik Halden sin fotballfritidsordning for skoleåret 2019/2020.

Åpen søknadsfrist
Allerede nå kan du sikre deg plass på klubbens fotballfritidsordning fra skoleåret 2019-2020. Fotballfritidsordningen har siden oppstarten i 2015 blitt et svært populært fritidsordningstilbud blant barn og unge i Halden. Siden 2016 har man vært eneste år hentet på 6 eller flere ulike barneskoler i byen. Dette bidrar til å skape et unikt samhold hvor aktiviteten med fotball står i sentrum. I skrivende stund har vi 35 barn på FFO, og med kapasitet på 50 barn er det fortsatt mange ledige plasser.

Aktivitet i sentrum
På fotballfritidsordningen er det aktiviteten som står i fokus, og hver uke består av minimum 2 trenerstyrte treningsøkter per årgang. 1. og 2. klasse trener sammen, mens 3. og 4. klasse trener sammen. Samtidig er vi opptatt av samholdet mellom alle, så hver tirsdag spiller vi tirsdagsturnering hvor alle spiller sammen med hverandre.

Prisreduksjon
Fra august 2019 reduseres prisene, og de nye prisene vil være:
100% plass: 3000,- i mnd (hver dag før skolen fra 07:00, og hver dag etter skoletid)
75% plass: 2500,- i mnd (hver dag etter skoletid)
50% plass: 1900,- i mnd (3 dager i uken etter skoletid)
30% plass: 1550,- i mnd (2 dager i uken etter skoletid)

Barn som går på Låby og Hjortsberg har gratis henting, da det er klubbens to nærskoler. For barn som trenger transport fra skolen til FFO og går på noen av byens andre skoler gjelder følgende priser:
100% plass: 200,- i mnd
75% plass: 175,- i mnd
50% plass: 150,- i mnd
30% plass: 125,- i mnd

Telenor Xtra sertifisert
Norges Fotballforbund har gjennom Telenor Xtra kvalitetssikret fotballfritidsordninger over landet, og Kvik Halden sin fotballfritidsordning er sertifisert av Telenor Xtra. Dette innbærer også at barna får gratis treningstøy bestående av shorts, t-skjorte, strømper, bukse og genser.

Mer informasjon finner du her, eller ved å kontakt FFO-leder Lars Petter Brevig på larspetter@kvikhalden.no