Kan du bidra på dugnad eller være deltager på Trollski 14. april?

Postet av Henriette Frisenberg Sundgaard den 19. Mar 2018

Søre Ål il er medarrangør av rennet Lillehammer Troll Ski Marathon som i år går av stabelen lørdag 14. april 2018.  Mer info på www.trollski.no Flere av lagets medlemmer stiller opp for å få gjennomført rennet på best mulig måte.

Anders er klar for Trollski. Er du?

Har du mulighet til å bidra med en innsats på en matstasjon, i målområdet, med middagsservering eller  premiering? Vi trenger din hjelp. Innsatsen godtgjøres din "dugnadskonto" i laget.

Vi vil også ha lagets medlemmer som deltagere i noen av rennets 4 distanser 13 km, 45 km, 95 km og 120 km. Som medlem i Søre Ål il får du fri påmelding nå frem til påske.

Ønsker du å bidra eller melde deg på med rabattkode, ta kontakt med lagets Trollskiansvarlig Geir Evensen på mail: geir2614@gmail.com