Kristian Strøm er med videre!

Postet av Lars Petter Brevig den 9. Jan 2018

Kristian Strøm har i dag blitt enige om ny kontrakt med klubben, og er dermed med videre på klubbens a-lag.

Treningsforbilde
Kristian kom til klubben som juniorspiller i 2015, og har siden gått veien fra juniorlaget og opp i klubbens a-stall. Hovedsakelig har Kristian de siste årene hatt sin kamparena for klubbens rekruttlag, der han allerede har rukket å spille 54 kamper. Totalt nærmer han seg å ha spilt 100 kamper for klubbens a-, rekrutt- og juniorlag etter overgangen fra TTIF. På feltet har alltid Kristian gjort sitt beste, og med høyt treningsoppmøte er han alltid en å regne med på treningsfeltet.

Bidrar som trener
Kristian har også allerde begynt som trener i klubben, da han i november startet som assistenttrener for klubbens G05 lag. Her har han allerede rukket å bli varm i trøyen, og etter å ha godt Idrettsfag på Halden VGS er han allerede godt skolert etter å ha hatt faget treningsledelse. Likevel er han påmeldt klubbens grasrottrener del 1 kurs som starter opp neste uke.

Klubben er svært glad for å ha med Kristian videre som spiller, og ikke minst like glad for å ha fått Kristian inn som en trenerressurs på G05.