Ønsker du å jobbe med norske idrettsklubber?

Vi vokser raskt, men vil ha din hjelp til å vokse raskere!

For 3 år siden lanserte vi i Bloc AS produktet IdrettenOnline og ble tatt imot over all forventning. Vi vokste raskt til å bli markedsledende innen hjemmesider og medlemssystem for idrettsklubber i Norge og har i dag over 450 idrettsklubber med totalt over 350.000 medlemmer som kunder. Vi er en liten teknologibedrift som holder til i store, moderne og åpne lokaler på Carl Berner i Oslo med foosballbord, airhockey og en uhøytidelig stemning. Vår egenutviklede webplattform har høyt fokus på brukervennlighet og nyttig funksjonalitet og dette er nøkkelen til vår suksess.

Du kan lese litt mer om IdrettenOnline på disse sidene og se en rask introduksjonsvideo av produktet til høyre for denne teksten.

Vi ønsker nå å øke vårt team med 2 nye selgere som kan hjelpe oss til å ytterligere forsterke vår posisjon i idretts-Norge og etterhvert hjelpe oss inn i nye markeder.

Ettersom vi har kunder over hele landet vil salg foregå over telefon og din hovedoppgave vil bli å ta opp telefonen og formidle hvordan vi kan gjøre klubbens hverdag enklere.

Vi tilbyr:

- Opplæring som gir deg en velfungerende modell for å få salg
- Et lettsolgt produkt som er anerkjent i markedet
- Veldig godt arbeidsmiljø
- Fastlønn + provisjon
- 100% fast stilling
- Muligheter til å lede eget team på sikt

Personlige egenskaper vi verdsetter høyt:

- Du er selvstendig og trenger ikke å bli holdt i hånda
- Du er ikke redd for å ta opp telefonen
- Du er mer en problemløser enn en selger
- Du kan ordlegge deg, prater flytende norsk og liker mennesker
- Du er en jovial person og til å stole på
- Du har et høyt engasjement
- Du har et sterkt vinnerinnstikt og liker å jage
- Du er uhøytidelig, positiv og liker å smile

Det er veldig positivt dersom du har tidligere erfaring fra idrett, men dette er ikke et krav.

For å søke på stillingen ber vi deg om å fylle inn skjema til høyre så tar vi kontakt.

Har du noen spørsmål? Ta kontakt med Øyvind Kildal Stangnes på oyvind (at) bloc.no eller ring 90 95 70 54.

Vi ser frem til å høre fra deg :)