Restaurering av logo

Har klubben din en en gammel og uskarp logo? Vi tegner logoen på nytt i høyoppløselige formater og gjør de tilgjengelige for nedlasting på siden din.

Mange klubber har kun en komprimert versjon av logoen sin i lav oppløsning. Dette fører til at logoen ikke så heldig ut verken på skjerm eller trykk. Derfor har vi en tilleggstjeneste hvor vår designer tar for seg logoen til klubben din og tegner den på ny i vektor formatene .AI .EPS og .PDF. Disse formatene gjør at du kan blåse opp logoen så stor du vil, uten tap av kvalitet.

Detaljnivået på logoer kan variere veldig. Derfor har vi delt opp logo redesign i 3 prisklasser:

Eksempel Beskrivelse Pris

Enkelt detaljnivå
Geometrisk form, f.eks sirkel, firkant, skjold eller lignende + Navn på klubb.
NOK 890,-

Medium detaljnivå
Organisk form, f.eks siluett eller illustrasjon av en person eller et dyr + Navn på klubb.
NOK 1490,-

Avansert detaljnivå
Kombinasjon av geometrisk form og silhuett eller illustrasjon av en person eller et dyr + Navn på klubb.
NOK 1990,-

Når logoen er ferdig laster vi den opp på en egen side som du kan henvise til når folk spør om logo.