Bakermester Klausen fortsetter som draktsponsor

Postet av Hanne Kristiansen den 24. Okt 2016

2016-sesongen er nå historie, og planlegging og forberedelser til neste sesong er allerede godt i gang. Det er med stor glede vi kan meddele at vår gode samarbeidspartner Bakermester Klausen også de to neste sesongene vil pryde brystet på spilletrøyene for IBK fotball senior. Fra neste sesong vil det si både A-lag, Juniorlag og IBK 2.

Til tross for at A-laget resultatmessig ikke har sanket nok poeng til å bli med i neste års nye 4.div, men blir å finne i 5.div, har Ben og Pål aldri vært i tvil om at familiebedriften ønsker å følge vårt unge A-lag videre i utviklingen. At deres logo også blir å finne på Junior- og IBK 2-draktene setter de også stor pris på.

IBK og Bakermester Klausen har i alle år hatt et veldig godt samarbeid, og hører på mange måter naturlig sammen. Vi i IBK føler stolthet over hvordan den lille lokale familiebedriften har vokst til å bli et stort vellykket og veldrevet firma. Vi ønsker at IBK også skal framstå på samme måte, som en liten lokal idrettsforening som driftes på en god og sunn måte med riktige verdier, og at utviklingen av spillere og lag resulterer i at egne spillere utvikler seg til A-lagsspillere, og at IBK igjen vil utvikles til å bli blant kretsens beste breddeklubber, og også utvikler spillere som tar steget opp til toppfotballklubber på sikt.

At vi Birkebeinere starter dagen med ferskt Klausen-brød til frokost og følger opp med ei god niste til lunsj bidrar til et sundt kosthold for både barn unge og voksne i IBK!

Vi setter stor pris på samarbeidsavtalen med Bakermester Klausen, og er stolte av å ha logoen på IBK-draktene!