Støtt klubben og særgruppene ved å bli med på IBK-lotteriet 2016!

Postet av Hanne Kristiansen den 29. Mai 2016

IBK har også i år et felles klubblotteri, hvor det vil foregå ukestrekninger hver uke fra høstferien til jul. I tillegg vil det bli noen trekninger før sommeren for de som kjøper lodd innen uke 25.

Inntektene fra lotteriet fordeles 50/50 mellom særgruppe og til vedlikehold og utvikling av anleggene på Årbogen. Hvis særgruppene greier å få minst 1,5 gang så mange som vil støtte sin gruppe som medlemstallet i særgruppene, vil fordelingen bli 75/25.

Vi håper derfor mange vil støtte klubben og særgruppene, samtidig som det gir muligheter til å vinne flotte gevinster!

Vi takker alle bedrifter som bidrar med gevinster til IBK-lotteriet, og foreløpig kan vi nevne:

• Buskerud Storsenter: Gavekort kr. 2500,-
  • Intersport: Løpesko
  • Din Reise, Eiker: Gavekort kr. 2000,-
  • Vestlia Resort, Geilo: Weekend Familierom (2+2) m/frokost
  • ColorLine: 2x Familiepakke m/bil Superspeed t/r Larvik-Hirtshals
  • Bjørn Myhre: 2x Gavekort á kr. 1000,-
  • Bruveien 12: Gavekort kr. 1000,-
  • Walther Kristiansen: Gavekort kr. 1500,-
  • Baker Klausen: Flere marsipankaker
  • PriceClub: 2 stk lanterner
  • Mylna sport: Treningsapparat
  • SIF Toppfotball: SIF-drakt
  • MIF Fotball: Sesongkort 2017
  • Drammensbadet: Flere Familiebilletter
  • Lekeland: Flere inngangsbilletter

Se informasjon om IBK-lotteriet øverst på hjemmesiden, og hvordan du registrerer deg som loddkjøper og hvordan du betaler. Nytt i år er at det er mulig å betale med mCash.

Vi håper IBK-lotteriet gir mange fornøyde vinnere og gode inntekter til klubben og særgruppene.