Utsatt trekning IBK-lotteriet uke 42

Postet av Birkebeineren, IF den 16. Okt 2015

Trekningen for uke 42 i IBK-lotteriet utsettes en uke, og foretas samtidig med trekningen for uke 43 neste fredag.

Vi har fortsatt lister ute blant medlemmer i flere særgrupper, hvor det også er foretatt kontantsalg. For at de som har betalt kontant og skrevet seg på lister ikke skal bli utelatt fra å bli med på første trekning velger vi å utsette trekningen for uke 42 en uke. Dermed vil det trekkes ut to vinnere fredag 23.oktober.

Det vil også si at det fortsatt er mulig å kjøpe lodd en uke til via www.ibk.no og betale inn på kontonr. 2220 26 40331, og fortsatt ha mulighet til å bli med på samtlige trekninger!

Vi håper også at flest mulig deler og minner familie, naboer og andre venner og bekjente om å bli med på IBK-lotteriet 2015. På den måten støtter dere klubben og særgruppene, og samtidig får mulighet til å vinne flotte premier fra klubbens gode samarbeidspartnere i vårt lokalmiljø.