MIF og SIF støtter IBK og gir gevinster til lotteriet

Postet av Birkebeineren, IF den 7. Okt 2015

Vi setter stor pris på alle gevinster som er gitt til IBK-lotteriet, men syns det er spesielt stas at våre naboklubber MIF og SIF støtter IBK og klubbens arbeid på denne måten.

Vi vet at både MIF og SIF har supportere blant IBK-medlemmene, og vi tror at både den signerte SIF-drakta og sesongkortet på Isachsen stadion for 2016-sesongen vil være attraktive gevinster.

Kenneth Karlsen sier at "Mjøndalen bidrar med glede med premie i IBK-lotteriet,og ønsker med det å vise støtte til en klubb som er viktig for Eikerfotballen. Stå på, og lykke til!"

Rune Marthinsen sier at "Strømskodset stiller gladelig opp for våre gode naboer i Birkebeineren. IBK er en flott klubb som har slitt litt i en periode, men det svinger i fotball og med målrettet og nøktern drift vil IBK helt sikkert slå tilbake. Strømsgodset ønsker lykke til med lotteri og med sportslig utvikling!"

Vi i Birkebeineren takker for støtten, og ønsker begge lag lykke til i serieinnspurten og håper det blir både medalje i år og fortsatt to naboer i neste års Tippeliga!
Vi heier på begge våre naboklubber!