Morsomt med livesending

Postet av Lars Petter Brevig den 15. Jun 2020

Gårsdagens livesending fra Halden Stadion ble en stor suksess, og samtlige ansikter som var innom Stadion smilte i kapp med sola. Foto: Halden Arbeiderblad

God produksjon
Halden Arbeiderblad stod for produksjonen av sendingen, og i tillegg ledet Kristian Bjørneby studio. Dette gjorde byens avis på en strålende måte, og produksjonen gikk knirkefritt. Fra en, for tiden, pyntet garderobe på Halden Stadion ble dermed tidenes første livesending i regi av klubben gjennomført med stil.

Spennende gjester
Programmet var godt og varieret, og etter en introduksjon med klubbens leder - Ronny Stavem, var det to klubblegender som entret studio. Roar Bjærum og Robert Henning satt standarden for hvordan gjestene skulle opptre, og deretter gikk det slag i slag. Introduksjon og navnedåp til klubbens nye maskot - Sassa, prat med Uranik Seferi og Øystein Lundblad Næsheim. Presentasjon av hele a-stallen herrer, prat med Kent Bergersen og Emma og Kaisa fra vårt nyoppstartede damelag.

Tøff duell
Sendingen ble rundet av med en boblefotballkamp mellom Kvik Halden FK og Comet Elite/Halden Topphåndball. Kampen gikk over 2 x 7 minutter, og Comet Elite var motstanderlag i 1. omgang. Hoveddommer, Caroline Olsen, hadde god kontroll på at kampen gikk fint for seg.

Tusen takk til Comet Elite og Halden Topphåndball for at de stilte opp til kamp, og ikke minst tusen takk til alle de flotte gjestene. I tillegg rettes en stor takk til Halden Arbeiderblad for godt samarbeid, og meget profesjonell sending.

Over 2000 solgte billetter
Siden sofabillettaksjonen startet har det blitt solgt over 2000 billetter, og også under sendingen ble flere billetter solgt. Dessverre har vi ikke fått opp endelig tall enda, men så fort det kommer vil vi oppdatere dere. Tusen takk til alle som har støttet klubben ved kjøp av Sofabilletter i denne spesielle tiden.

Se hele sendingen, og få med deg utfallet av kampen ved å se reprisen av sendingen her