Storseier mot Follo

Postet av Lars Petter Brevig den 3. Feb 2020

Helgens treningskamp mot Follo endte med 7-2 seier, i en kamp der hele 22 spillere var i aksjon for Haldenserne.

God gjennomkjøring
Kampen startet i et høyt tempo, og det var tydelig at spillerne gledet seg til å spille kamp. Follo er et ballbesittende lag, og haldenserne gikk ut i et høyt press. Det var allerede før kampen avtalt at alle spillerne skulle spille en omgang, og derfor var det ingen som sparte på kruttet. I løpet av 1. omgang ble det hele 5 scoringer, hvorav 4 til Kvik Halden. Prøvespiller Oscar Lopez Borgersen scoret 1-0 før Øystein Lundblad Næsheim la på til 2-0 på frispark. 3-0 var et selvmål etter innlegg fra Peder Nomell. Øystein scoret også et mål til i førsteomgang.

Nok en debutant
Nikolai Kynnignsrud ble byttet inn i pausen sammen med 10 andre, og fikk dermed sin debut for klubbens a-lag. Samtlige spillere i a-stallen som var friske fikk dermed spille en hel omgang. I andre omgang scoret både Albert Makiadi, Alexander Nadolski og Filip Westgaard.

Laget som spilte:
Thomas Johansen (David Paulmin 45)
Trim Shabi (Alexander Nadolski 45)
Dardan Sæter-Mehmeti (Ole Strømsborg 45)
Niklas Fjellstad (Jakob Lund 45)
Marcus Moberg (Deniz Kaili 45)
Uranik Seferi (Albert Makiadi 45)
Mathias Engebretsen (Besfort Shala 45)
Deni Hasanagic (Filip Westgaarfd 45)
Oscar Lopez Borgersen (Nikolai Kynningsrud 45)
Peder Nomell (Björn Berglund 45)
Øystein Lundblad Næsheim (Kevin Krans 45)