Filip Westgaard har signert!

Postet av Lars Petter Brevig den 31. Jan 2020

Filip Westgaard var en av fjorårets viktigste spillere, og i dag har han signert ny kontrakt som binder han til klubben ut 2020.

Sentral i fjor
Filip kom til klubben i forkant av fjorårets sesong, og viste raskt at han ble en svært viktig brikke. Stort sett var han fast inventar på høyre vingbeck, men han spilte også både sentral midtbane og midtstopper. Totalt var han involvert i samtlige 30 tellende kamper for klubbens a-lag.

Sterk signering
I etterkant av årets sesong var det lite som tydet på at Filip ble å finne i klubben i årets sesong, da han studerer i Oslo. Likevel har klubben i dag kommet til enighet med Filip, og dermed en svært viktig signering i forkant av årets sesong. En svært solid signering, som kan bekle flere posisjoner og er dedikert og et forbilde i treningshverdagen.

Fornøyd trener
Hovedtrener Kent Bergersen er fornøyd med signeringen av Filip: "Filip var en viktig bidragsyter i fjorårets sesong, og vi er svært glade for å ha han med videre." A-stallen teller nå 21 spillere, og dermed nærmer man seg fulltallig a-stall.

Allerede i morgen er det mulighet til å se Filip og resten av laget i aksjon, da a-laget møter Follo i Østfoldhallen kl. 16.00. Billetter kjøpes i Kvik Halden FK-appen, eller via http://kvikhalden.woow.no