Årets første test

Postet av Lars Petter Brevig den 30. Jan 2020

A-laget er nå i sin tredje treningsuke, og til lørdag har du mulighet til å se laget i årets første treningskamp

Mange i aksjon
Lørdag kl. 16.00 sparkes 2020-sesongen i gang, da a-laget møter Follo til treningskamp i Østfoldhallen. Så langt har spillerne vært gjennom tre fulle treningsuker, hvor de blant annet har gjennomført fysiske tester. Første treningskamp blir alltid spennende, og det er forventet å se mange spillere i aksjon til lørdag. Hele a-lagstroppen skal få en gjennomkjøring, men noen står over grunnet sykdom og småskader. Muligens vil det også bli prøvespillere på banen.

Kjøp billett
Tidligere år har a-lagets treningskamper vært gratis for tilskuerne, men på grunn av økte utgifter i forbindelse med gjennomføring av treningskamper vil det i år koste 50,- å se treningskampene som spilles i Østfoldhallen. Billetter selges da i Kvik Halden Appen, eller via http://kvikhalden.woow.no. Barn under 16 år kommer gratis inn. Sesongkort og fribilletter gjelder ikke i treningskamper.

Kampinfo
Treningskamp