Er du jente født i 2013 og har lyst til å spille fotball?

Postet av Lars Petter Brevig den 16. Okt 2019

Klubben startet i høst med et eget jentelag for jenter født i 2013. Vi har allerede blitt en fin gjeng med ni jenter fra Låby og Hjortsberg. Men vi har plass til mange flere.

Du trenger ikke å ha spilt mye fotball før for å bli med den fine gjengen vår. Vi trener ute hver mandag fra kl. 17-18 på Strupe. Men i november trekker vi inn i gymsalen på Strupe. Da blir det trening på onsdager kl. 1630-1730.

Hvis du har noe spørsmål, kan du ta kontakt med Tone Ulekleiv på Facebook, epost toneulekleiv@gmail.com eller telefon 95902024.

Ellers er det bare å dukke opp på en av våre treninger. Og ta gjerne med deg flere.

PS! Vi er veldig takknemlige dersom du som pappa eller mamma også har lyst til å bidra rundt laget. Du trenger ikke vite mye om fotball selv. Det viktigste er å være en tydelig og varm voksenperson. Klubben tilbyr også gratis trenerkurs for dem som vil.