Vellykket gjennomføring av grasrottrenerkurs del 1

Postet av Lars Petter Brevig den 14. Okt 2019

I helgen gjennomførte klubben grasrottrenerkurs del 1 for alle interesserte trenere i Halden.

God deltagelse
Kurset startet mandag for en uke siden, og ble fullført med samling i går formiddag. Kurset har bestått av demonstrasjonsøkt, teoretisk gjennomgang og diskusjoner samt praktisk gjennomføring av treningsøkter. Deltagerne på trenerkurset bestod av trenere fra Tistedalen TIF, Aremark IF og vår egen klubb.

Fin gruppe
Klubben trenerveileder, Lars Petter Brevig, var svært fornøyd med trenerne som deltok på kurset: "Disse kursene er alltid morsomme og lærerike å holde, og denne gruppen har vært fantastisk. På feltet har de gjennomført gode praksisøkter med 6-7 åringer og 8-9 åringer. Inne har de holdt et høyt teoretisk nivå, og bidratt til svært givende diskusjoner."

Klubben ønsker å takke G2011 og G2010 for at de stilte som markører på lørdagsmorgen, og G2013, J2013 og G2012 for at de stilte som markører søndagsmorgen.