Utveklsling i IFK Göteborg

Postet av Lars Petter Brevig den 7. Okt 2019

I forrige uke satt Uranik Seferi kursen mot Göteborg, for å trene med IFK Göteborgs U17 og U19 lag.

Glimrende mulighet
Klubben er svært glade for å ha opparbeidet en god dialog med IFK Göteborg, som gjør det mulig for unge spillere å delta på deres treninger. Uranik har to ganger tidligere vært i IFK Göteborg, men forrige uke var han sammen med IFK Göteborg fra tirsdag til fredag. Dette er en mulighet som ikke hadde blitt realitetet uten hjelp fra Kjell Puck. En takk må også rettes til Tom Carney i IFK Göteborg for fantastisk opplegg.

Positivt opphold
Uranik er svært fornøyd med oppholdet i IFK Göteborg, og har følgende å si om treningsuken:
"Det har vært utrolig fint, og IFK er en klubb med verdier jeg som fotballspiller setter pris på. Trenerne er veldig flinke, og hver økt blir tilerttelagt for at du som spiller skal bli best mulig. Fasilitetene deres er utrolige, med fotballbane både inne og ute. I tillegg har de et treningssenter som er tilgjengelig for spillerne hele tiden."

Videre takker Uranik Kvik Halden FK for at han får denne muligheten:
"Det er veldig fint at Kvik Halden klarer å finne en klubb som passer meg fint i forhold til å få nye referanser. Å få påfyll med en annerledes treningsuke med mer "ungdomsfotball" gir meg muligheten til å få testet meg mot jevnaldrende på et høyt Europeisk nivå. Dette er jeg svært glad for".