Inviterer til løkkefotball på lørdag

Postet av Lars Petter Brevig den 14. Feb 2019

Førstkommende lørdag inviterer klubben til løkkefotball med åpen kiosk på Strupe i forkant av a-kampen mot Moss.

Ønsker løkkefotballen tilbake
Førstkommende lørdag er det meldt fint vær, og i den anledning inviterer klubben til felles løkkefotball for alle som ønsker. Vi har tilgjengelig kjegler og vester, og håper flest mulig finner veien til Strupe for uorganisert fotballek.

Åpent kiosk og a-kamp
For å gjøre det enda mer fristende med løkkefotball velger vi å åpne kiosken fra kl. 12.00, mens A-laget spiller treningskamp mot Moss FK kl. 14.00. Allerede fra kl. 11:30 er det mulighet for å låne kjegler og vester om man ønsker det, og flere av klubbens ansatte vil være tilstede.

Vi håper å se mange fotballsparkende barn og unge på Strupe til lørdag. Du trenger verken å være medlem av Kvik Halden eller andre fotballklubber for å kunne komme. Her er alle i hele Halden invitert!