Grasrottrenerkurs på Sunndalsøra

Postet av Jørun Svensli den 13. Feb 2019

I samarbeid med NFF Nordmøre og Romsdal arrangerer vi trenerkurs i klubbhuset tirsdag 12. og torsdag 14. mars (17:00-20:30 begge kvelder). Kurset vil være delkurs 1 (av 4) av Grasrottrenerkurset. Dette delkurset er satt av til barnefotball - her finner du mer informasjon:

Klubben dekker kostnaden for våre medlemmer.

Som kvalitetsklubb er vi pålagt å ha en stor andel utdannede trenere, og vi vet at vi mangler kompetanse rundt flesteparten av treningsgruppene våre. Anbefaler dere derfor å gjøre alt dere kan for å melde dere på og gjennomføre kurset.

Har dere spørsmål omkring kurset tar dere kontakt med DL/Jørund Svensli. Dere er ikke pålagt å fullføre alle delkursene da påmelding kjøres mot hvert enkelt delkurs. Alle i barnefotballen, også lagledere, bør ta delkurs 1 og 2, mens alle i ungdomsfotballen bør gjennomføre alle fire delkursene, altså hele Grasrottrenerkurset.

PS! Påmelding kan gjøres direkte til jsvensli@sunndalfotball.no - det vil også bli tatt personlig kontakt med våre trenere/lagledere.

Skal vi fortsette å løfte klubben opp og frem, er dette det viktigste verktøyet å benytte seg av. Fra SIL Fotball vil Rune Volden og Jørund Svensli være delaktige, mens Stig Aril Råket fra NFF vil lede gjennomføringen.