Vi søker hovedtrener for G12

Postet av Jørun Svensli den 5. Des 2018

Vi søker etter en engasjert hovedtrener for G12 i sesongen 2019. Hovedtreneren vil i tråd med klubbens filosofi lede hele treningsgruppen, og ikke nødvendigvis være knyttet spesifikt til ett lag. Gruppa består av 20-25 spillere, er ivrige og engasjerte med stort spenn i både motivasjon og ferdighet. Sannsynligvis vil gruppen utgjøre to lag den kommende sesongen.

Hovedtreneren vil være tett knyttet til team sport, daglig leder og de øvrige hovedtrenerne i klubben. På denne måten vil den nødvendige tryggheten og støtten opprettholdes, og klubben vil oppnå god utvikling; ikke bare på spillerne men også på trenerne.

Rollen som hovedtrener i barnefotballen er i utgangspunktet et foreldreansvar, men hvis ikke noen foreldre melder seg søker vi eksternt. Godtgjørelse kan bli vurdert.

Interesserte bes kontakte daglig leder Jørund Svensli på telefon 906 506 02, evt. e-post jsvensli@sunndalfotball.noBilde fra fotballskolen med Tottenham i august 2018.