Rekorddeltagelse på klubbmesterskapet 9/10-18

Postet av Henriette Frisenberg Sundgaard den 10. Okt 2018

I går kveld arrangerte Søre Ål IL klubbmesterskap i terrengløp. I år, som i fjor, ble det ny deltakerrekord med 78 startende. Hurra for oss! Neste år får vi kanskje med flere juniorer og seniorer?  Seieren i herreklassen gikk til Hans Olav Kjøs, foran Erik Stange. Dameklassen ble vunnet av Berit Steinstad med Marte Ringen på andreplass.
 Resultatliste.

Andrea, Mia og Helene jubler for egen innsats!

Kristoffer foretar kveldens beste tvillingløft, men han måtte likevel se seg slått av Truls som vant gutter 13. Oliver kom rett bak på tredjeplass. Vi gleder oss til å se disse gutta i skisporet til vinteren!

Hans Olav Kjøs (39 år), vant herreklassen i år foran Erik Stange.  Ådne (73) vant gutter 15.

De aller minste gledet seg over buffen de fikk i premie. Hurra for småtrollene!

Hurra for innsatsen til jenter 11/12 år. Det var Oline og Selma som løp først over målstreken denne gang.

Det var faktisk to familier hvor samtlige familemedlemmer stilte til start. Stian løp i olabukse, og må vel sies å være den suverent mest sporty pappaen?

Søstrene Leah, Filippa, Kesia og Dina stilte alle til start. Neste år blir kanskje mamma også med?

Gutter 14/15 er ivrige både på ski, sykkel og i korps. Det ble Ådne til venstre som stakk av med årets seier!

Full fart fra start til mål!

NB! Send oss gjerne fine bilder gjennom hele sesongen. Det er god hjelp.