Mathias er tilbake igjen!

Postet av Lars Petter Brevig den 19. Jan 2018

Mathias Engebretsen er på ny klar for spill for klubbens a-lag etter å ha tilbrakt 2017-sesongen i Vindbjart.

Viktig signering
Mathias kom til klubben i forkant av 2014 sesongen, og etter tre sesonger i klubben valgte han å prøve lykken i Vindbjart etter nedrykket fra 2. divisjon i 2016-sesongen. Etter ett år på Sørlandet er han nå tilbake i den rød/hvite drakten. Mathias har allerede rukket å spille 75 kamper for klubbens a-lag, og har med det mulighet til å runde 100 obligatoriske kamper for klubben i løpet av sesongen.

Det er ingen tvil om at Mathias var en viktig spiller for laget før han gikk til Vindbjart, og klubben er derfor svært fornøyde med å få hentet Mathias hjem til Halden igjen.

Nok en haldenser i stallen
Ekstra gledelig er det at Mathias som kjent er haldenser, og dermed begynner antall haldensere å bli stort. Klubben har stort fokus på å utvikle lokale spillere, og Mathias vil i den forbindelse være en god rollemodell for de yngre. Mathias selv er fornøyd med å være tilbake, og er glad for at det løste seg i forhold til kontrakten med Vindbjart som først gikk ut etter 2018-sesongen.