Nytt årshjul for barnefotballen

Postet av Lars Petter Brevig den 16. Jan 2018

I arbeidet med å forbedre hjemmesiden og dens innhold har det blitt laget et nytt og mer oversiktlig årshjul for barnefotballen.

Alt på en plass
Det er ingen tvil om at det er stor aktivitet i barnefotballen både på- og utenfor banen, og i den forbindelse bestemte klubbens barnefotballutvikler seg for å lage et ryddig årshjul for å samle all informasjon på et sted. I den forbindelse ble årshjulet utarbeidet, slik at lagledere og foreldre nå skal kunne finne all informasjon om aktivitetene på- og utenfor banen.

Arrangementer og påmeldingsfrister
I all hovedsak er årshjulet rettet mot lagledere, da ulike påmeldingsfrister er med i årshjulet. Likevel er det viktig å presisere at det også kan være hensiktsmessig for barnefotballforeldre å se over årshjulet, ettersom det i forhold til klubbens ulike arrangenter er lagt inn oversikt over planleggingsmøter.

Både Remmen- og Fredriksten Cup er to fantastiske arrangementer som driftes svært godt på dugnad, og i den forbindelse er vi helt avhengig av den fantastiske dugnadshjelpen klubbens barnefotballforeldre gjør. Derfor forsøker vi nå å være på forskudd i forhold til når planleggingen skjer, slik at det er enkelere å forholde seg til for foreldrene.

Tilsvarende for ungdomsfotballen
I ungdomsfotballen er det ikke like mange oppgaver utenfor det som skjer på banen, men det vil i tillegg den nærmeste tiden utarbeides et årshjul også for ungdomsfotballen.

Årshjulet for barnefotballen finnere dere under "lagledere" i menyen, eller ved å klikke her