Treningskampene er klare

Postet av Lars Petter Brevig den 15. Jan 2018

A-laget er allerede godt i gang med oppkjøringen til 2018-sesongen, og allerede til lørdag spilles første treningskamp.

Tøff start
A-laget er godt i gang med oppkjørigen til året sesong, og allerede førstkommende lørdag spiller laget sin første treningskamp. Fjorårets overmakt i Cupen tok kontakt og ønsket en treningskamp, og dermed reiser haldenserne til Mjøndalen til lørdag. På Isachsen Stadion får man en virkelig god test så tidlig i oppkjøringen. I fjorårets cup-kamp var man tidvis på høyde med OBOS-liga laget, men med mange utskiftninger i troppen blir det spennende å se hva man klarer så tidlig i oppkjøringen.

Mange kamper på Strupe
I starten av februar skal det spilles to kamper i Østfoldhallen, mot henholdsvis Sprint-Jeløy og Frigg. I etterkant av dette spilles de fleste kampene på Strupe. 24.2 skulle man i utgangspuntket ha møtt Fredrikstad FK, men den ble strøket etter at det ble klart at de likevel skulle på treningsleir. Dermed er det kun datoen 24.2 det foreløpig ikke er noen motstander klar. Hjemme på Strupe skal man møte Tønsberg FK, Drøbak-Frogn, Grebbestad IF og Follo FK. I tillegg skal man møte KFUM på bortebane.

To rekruttkamper
I tillegg til a-lagets treningskamper er det avtalt med TTIF og Borgen om trenigskamper for klubbens rekruttlag. Begge disse spilles på Strupe, så i vinter er det mange muligheter for å se klubbens beste spillere på "hjemmebane".

Det kan forekomme endringer i dato og tid, og for å holde seg oppdatert bør man følge med her, eller trykke på treningskamper under a-laget i menyen.