4.000 kroner i gave fra Romedal Lions

Postet av Dan Cato Røe den 12. Okt 2016

PENGEGAVE: Lions Club Romedal, ved kasserer Mons Gunnar Oustad (t.v.) og president Christian Røhne, delte ut en sjekk til leder av Hedmarken Curlingklubb, Kjell Bjørseth.

STANGE: Hedmarken Curlingklubb fikk mandag en gledelig gave fra Lions Club Romedal.

– Vi vil gjerne støtte hallprosjektet deres og har med en sjekk på 4.000 kroner, sier president Christian Røhne.

Sammen med Mons Gunnar Oustad kom Røhne til den nye curlinghallen på Ljøstadfeltet i Stangebyen for å overlevere sjekken.

– Vi setter stor pris på slike gaver fra oraganisasjoner som Lions. Disse pengene skal gå til hjelmer de yngste curlerne skal kunne nytte seg av når de spiller her, sier leder av Hedmarken Curlingklubb, Kjell Bjørseth.

Etter overlevering fikk Romedal Lions-medlemmene prøvesende noen stein på isen.