Første dag av Byggservice Happening ble en suksess.

Postet av Jørun Svensli den 22. Mar 2019

Rekrutteringssamlinga fredag kveld ble en suksess. Ambisjonen var å få rekruttert nok spillere til å få i gang minimum ei treningsgruppe blant jentene. På guttesiden har vi allerede de treningsgruppene vi skal ha, så de nye blir plassert i disse.

I løpet av noen timer i Hydrohallen fikk vi 12 nye jenter, og 5 nye gutter. Velkommen skal dere være i klubben. Foresatte vil bli kontaktet over helgen, der det vil bli gitt informasjon om hva som skjer videre.

Takk til alle bidragsytere i planleggingsfasen og på feltet som instruktører. takk også til de foresatte som var med spillerne. Vi håper på et godt samarbeid i fortsettelsen.

Byggservice Happening fortsetter med Byggservice Cup fra kl. 08.30 i morgen tidlig. Her er kampoppsettet:

Byggservice Cup 2019 - kampoppsett.xlsx

Vi anbefaler at dere tar en tur og ser fotballgleden og entusiasmen blant de knappe 300 spillerne som skal spille nesten 50 kamper i løpet av dagen.