Gledelig gavesjokk fra Sparebanken Vest

Postet av Bjarte Wiberg den 28. Feb 2019

Sparebanken Vest Lagunen har gitt Kalandseid IL en fantastisk kickstart på året 2019, da avdelingsleder i banken overrasket daglig leder Bjarte Wiberg med en gave til Kalandseid IL på kr.68.000 til MEGA Basistrening!

MEGA Basistrening er idrettslagets aktivitetsstilbud for barn med Autisme og ADHD.

Dette er like gledelig som det var overraskende. Det gir idrettslaget en fantastisk mulighet til å sikre driften av MEGA Basistrening i året som kommer, og en mulighet til å utvikle tilbudet ytterligere.

Gaven er et resultat av fjorårets julekalender i Sparebanken Vest, "Hjartebank i jula", der banken utfordret sine ansatte til å nominere prosjekter. Hver ansatt fikk deretter gi kr.4.000 til det prosjektet de ville støtte og 16 ansatte gav sine 4000 til Mega.

Avdelingsleder i Sparebanken Vest Lagunen Mona Vikøyr nominerte MEGA Basistrening og vårt tiltak ble plukket ut som ett av 24 prosjekter som fikk plass i banken sin julekalender.

Kalandseid IL er Mona evig takknemlig for at hun valgte vårt prosjekt og vi vil samtidig takke alle de 16 ansatte i Sparebanken Vest som valgte å gi sine penger til MEGA Basistrening. Dette varmet!!