To signeringer og lokaloppgjør i morgen

Postet av Lars Petter Brevig den 21. Feb 2019

Filip Westgaard (24) og Youssef Chaib (22) har i dag signert kontrakt for klubben, mens deres gamleklubb Fredrikstad FK er motstander i morgen.

Solide signeringer
Filip Westgaard og Youssef Chaib kommer fra spill i Fredrikstad FK, og har de siste årene spilt et solid antall kamper i norsk toppfotball. Filip har spilt over 100 kamper for FFK i OBOS-ligaen, mens Youssef har rukket å rykke opp til 2. divisjon med Moss, før han i 2018-sesongen spilte over 20 kamper for FFK. Klubben er svært glad for å knytte til seg to unge spillere med så god erfaring.

Nytt lokaloppgjør
Forrige helg ble Moss FK beseiret 4-1 på Strupe KG, men i morgen venter en enda tøffere treningskamp for Kent Bergersen og a-laget. Fredrikstad FK er motstander på Fredrikstad Stadion kl. 19.00. Verken Filip og Youssef kommer til å spille morgendagens kamp, som blir en fin test for å få referanser på topplag i 2. divisjon. Det blir en flomlyskamp på Fredrikstad Stadion, og vi håper mange skuelystne tar turen til nabobyen for å heie gutta frem.

Informasjon fra FFK

Det er kun Værste Tribunen som er åpen denne kampen, dvs. felt A-B-C-D-E.

Inngangen du skal benytte er 1ABC.

Billettpris med FFK Appen er kr. 50,-.

Du kan også kjøpe billetten på web til 50,-, og da vil den legge seg automatisk i FFK Appen din. Da klikker du her: Kjøp billett til FFK - Kvik Halden