Invitasjon til del 2 av grasrottrenerkurset

Postet av Lars Petter Brevig den 6. Feb 2018

Kvik Halden ønsker å bidra til økt utvikling blant trenerne i barnefotballen i Halden. I januar ble del 1 av grasrottrenerkurset gjennomført, og nå åpner påmeldingen til del 2.

Populært kurs
Grasrottrenerkurset har de siste årene blitt et svært populært kurs blant trenerne i Halden, og da del 1 av kurset ble gjennomført i januar satt 15 trenere på "skolebenken". Klubben er svært fornøyd med å kunne bidra til å viderutvikle så mange foreldretrenere, og har derfor gleden av å invitere til del 2 av grasrottrenerkurset.

Intensivkurs
Vi har gleden av å på nytt invitere til grasrottrenerkurs for alle trenere i Halden. Et slikt kurs er veldig utviklende og vil gi dere mengder med påfyll inn mot treningene til lagene deres. Vi har derfor valgt å sette 18 deltagere som et tak for antall i år. Vi opererer med førstemann til mølla-prinsippet, så de første 18 som melder seg på får plass. Kurset blir gjennomført over en drøy uke, og blir dermed å regne som et intensivkurs.

Blant de første i landet
NFF arbeider med å få alle delene av grasrottrenerkurset til et e-læringskurs, og del 2 er nettopp ferdig utviklet. Klubben blir derfor blant de første i landet til å holde del 2 av grasrottrenerkurset som et e-læringskurs. I januar ble del 1 gjennomført ved hjelp av e-læring, og både deltagerne og kurslederne var svært fornøyde med løsningen. Alle deltagere må derfor ha med en datamaskin/nettbrett til hver samling. Mer informasjon om dette kommer etter at man har meldt seg på.

Dato: 27. februar, 4., 6. og 7. mars 2018.
Tirsdag 27.2: 19:30 – 21:00
Søndag 4.3: 10:00 – 16:00
Tirsdag 6.3: 17:30 – 21:00
Onsdag 7.3: 18:00 – 21:00

Sted: Kvik Halden FK sitt klubbhus på Strupe Thorsheimveien 10, 1782 Halden

Pris:  GRATIS for trenere i Halden.

Mat: Det vil bli servert lunsj på søndagen.
Kaffe og vann vil være tilgjengelig alle dager

Kursleder: Haris Juklo – UEFA B-lisens; sportssjef  Lars Petter Brevig – UEFA B-lisens; barnefotballkoordinator og spillerutvikler 13-16 år

Påmelding: Påmelding gjøres til larspetter@kvikhalden.no Frist for påmelding er 20. februar 2017