Nye nettsider

Postet av Magne Martinus Bergslid den 8. Des 2017

Hei og velkommen til klubbens nye nettsider på www.namdalsk.no

I høst har Håvard Davidsen, Kurt Selnes, Ronald Gåsvær og Magne Bergslid jobbet med å lage nye nettsider for klubben. Plattformen leveres av Idretten Online.

Mye av innholdet på de gamle sidene er flyttet over på de nye, og det er supplert en del nytt. Av innhold kan nevnes:

• Skjema for innmelding i klubben, endre egen medlemsinfo og for å kontakte klubben
  • Løsningen er integrert med nytt medlemsregister i KlubbAdmin
  • Bildegalleri fra gamle nettsider
  • Resultater fra ritt klubben har arrangert i 2010 - 2017, noen av de med bilder
  • Terminlister lokalt og nasjonalt
  • Treningstips og videoer
  • Klubbinfo
  • Egne sider til Bråten Bike Park og Styrkeprøven 2018
  • Link til gamle nettsider
  • Kalender med klubbaktiviteter. Hvis du legger link til nettsiden på hjemskjermen på mobilen, vises dagens aktiviteter direkte

De nye nettsidene er responsive og skalerer fint på både mobil og nettbrett.

Selv om vi har en aktiv Facebook-gruppe, så trenger klubben egne nettsioder som kan inneholde stoff av mer varig karakter, og som man kan slå opp i for å finne informasjon.

Det er veldig lett å Dele nyheter fra nettsiden til Facebook.

De gamle sidene er tilgjengelige fra de nye under - Klubben - Gamle nettsider eller på adressen http://old.namdal-sykkelklubb.... De vil ikke lenger bli vedlikeholdt, og slettes sannsynligvis etter en tid.

De nye sidene er tilgjengelig både på adressen www.namdalsk.no og www.namdal-sykkelklubb.no

Ny løsning er vesentlig lettere å vedlikeholde og publisere på enn de gamle. Flere kan bidra. Vi satser på å gjennomføre en klubbkveld på nyåret med opplæring i bruk og publisering på den nye løsningen.

Det gjenstår å publisere en del stoff, men vi har nå nok innhold til å lansere. Håper du finner noe som er interessant, for eksempel gamle resultater og bilder.

Lykke til med bruken!