Kraftsports åpne stevne - gode resultater !

Postet av Hans Martin Arnesen den 8. Feb 2017

KRAFTSPORTS ÅPNE STEVNE 2017 - ALLE RESULTATER !

Tirsdag 07. februar 2017, Avancia Skedsmokorset.

Protokoll her.

Klubbens leder, Heidi Hille Arnesen, skrev dette referatet rett etter stevnet:

Dagens stevne ble vel gjennomført med god stemning og sterk løfting-
Rita Simonsen debuterte med å løfte 27.5 kg over gjeldende norsk rekord!
Ellen Aaserud gjorde et sterkt comeback med å kvalifisere seg til NM (klassisk).
Martin P. Kinn debuterte med flotte løft og ikke minst ett meget sterkt markløft på hele
180 kg, hvilket er meget bra av en ung junior på knappe 70,8 kg!
Maren Larsen debuterte med benkskjorte og klarte kravet for Benk NM.
Helene Nilsen også debutant løftet hele 340 kg, og med mer i tanken vil vi nok se mer vekter etter hvert-
Lene Einarsen forbedret sin pers med hele 15 kg, noe som er meget bra av ei dame på over 50 år!
Tove Hansen, klubbens Grand Old Lady løftet 2.5 kg over norsk rekord i markløft.
Roy L. Hansen som debuterte i 1974 løftet denne gang uten benkskjorta og kunne nok lett ha tatt 100 kg men nøyde seg med 97.5 kg denne gang.
Ronny Olaisen hadde ikke helt dagen, med gjorde et forsøk på ny personlig rekord i benkpress med hele 277.5 kg, men det ville seg ikke denne gang, litt mer finpuss så sitter nok den!

Vi hadde også besøk av to løftere fra OSK:
Julie Antonsen Oseth, nylig tatt opp på juniorlandslaget, løftet en flott serie i benkpress og var ganske nærme pers.
Jorun Jacobsen, 83 år ung, løftet hele 55 kg i benkpress hvilket må sies å være svært imponerende!

Heidi