Tilleggstjenester

Mange av tilleggstjenestene som kan aktiveres i basispakken er gratis og må aktiveres for å unngå at de tar plass for kunder som ikke ønsker å ta de i bruk, vi anbefaler alltid våre kunder å ta en titt på oversikten som ligger på *www.[DinNettadresse].no* /plugins/overview

Under følger en liste over de tilleggstjenestene vi tar betalt for.

AvtaleGiro

Med denne kan du opprette avtalegiro-avtaler med medlemmene dine.

Denne tjenesten koster 100kr/mnd + 10kr eks. mva. per transaksjon.

Øvrige transaksjonsutgifter

Det vil ikke påløpe transaksjonsavgifter for klubben i vårt avgiftssystem og gjennom billettsalg. Transaksjonsavgiften legges på prisen når avgiften betales. Dette åpner for at medlemmet selv kan velge hvilken betalingsløsning de ønsker å bruke.

Faktura/KID-innbetaling koster: 12kr
Vipps/kortbetaling koster: 2,5% + 12kr

Utbetaling fra betalingsformidler til klubb: 5kr
(Transaksjonsavgifter er ikke mva belagt)

Regne eksempel:

Arne melder seg på et arrangement som koster kr 238,-  Kr. 12,- blir uansett lagt på avgiften slik at Arne presenteres med en pris på 250,-
Han kan velge å betale 250kr (238 + 12) via nettbank, eller bruke Vipps/VISA og må da betale mellomlegget på 5,95kr (238*0.025).

Uavhengig av hva Arne velger mottar klubben hans 238kr.

På kontingent vil det være en ekstra avgift på 8kr og på treningsavgifter 2kr.

Dersom du har valgt IdrettenOnline som ditt medlemssystem, men ikke sender ut kontingent gjennom IdrettenOnline er vi nødt til å fakturere 4,5kr per medlem som er registrert i databasen for å dekke NIF-avgift.

Annonsemodul

Dette er først og fremst en betaling for annonsefritak fra IdrettenOnlines partner-annonser, i tillegg til fritak fra disse får du tilgang til annonsemodulen hvor du kan publisere bannerannonser i ulike formater. Denne modulen gir deg også full statistikk på hvor mange visninger og klikk- annonsene din har og er et fint verktøy å ta i bruk dersom du ønsker å selge annonser til hjemmesiden din.

Basis - Kr. 2990,- per år
Proff - Kr. 8490,- per år

Oppstartspakke

Vi får deg i gang med hjelp og opplæring over telefon + skjermdeling.
Basis, ca. 3 timer oppstarthjelp - Kr. 2990,-
Proff, ca. 5 timer oppstarthjelp - Kr. 3990,-

Fotballdata

Få automatisk data fra Fiks/Fotballdata på lagsider, nyheter og nettsidene dine.

Kr. 2990,- per år

Booking

Lei ut den nye golfsimulatoren eller sett opp instruktørtimer med klubbens egne «Tennis Coach». Om det viser seg, etter en samtale om deres behov, at bookingmodulen kan passe til dere så setter vi dette opp! Støtter online betaling, ressursutleie, personale og tilgangsbegrensning. I kombinasjon med medlemsregisteret kan du også leie ut utstyr gratis bare til medlemmer av klubben.

Kr. 199,- per mnd

Alle priser er eks. mva. der mva er gjeldende.